Lugna gatan på studion...

Är inne i en ganska lugn period kundmässigt här och jag hoppas inte det beror på att vi har ny adress:P
Det är drygt att sitta bland all bråte och inte få lov att sätta igång och göra snyggt typ - NU. Nedräkning pågår vill jag lova.

Idag var Jörgen lite händig och fick upp ett par skyltar iaf:) Kanske man ser vart vi håller hus hehe...

Jag hade ett par piercingkunder och där emellan passade jag på att gå bort till polisen och hämta papper för lämlighetsintyg. Dessutom gjorde jag en synundersökning för detta, och tänka sig, det visade sig att jag har bra syn! Jag som trodde jag såg dåligt och knappt vågade gå dit...
Så nu ska det bli mc-kort då:D 
Nästa sommar borde det väl vara klart... jag har inte så stora förhoppningar på att få det klart nu i sommar. Denna sommar ska jag ägna min fritid åt dykning! I helgen står Lysekil på schemat.

Planer för erbjudanden i Juni börjar formas... det ska bli kul att få skylta med lite erbjudanden. Jag har aldrig gjort reklam eller nån drive över huvud taget faktiskt och ändå har jag levt (om än knapert ibland) på detta i flera år. Huvudsaken är ändå att man älskar det man gör - då löser sig resten på något märkligt vis.

Jag har fortfarande inte fått några tips om detta med klackar - är jag verkligen ett sånt hopplös fall??!!

Min mamma ringde och sa att hon sett skor jag kanske kunde gå i, jag såg skorna och inte ens lilla mamma förstår hur illa det är hehe.

Ha det nu så fint:)

/C


Kommentarer
Postat av: liza

erbjudanden låter lockande :)
förresten, min Christina som jag gjorde hos dig för ca 2 veckor sen svullnade upp nåt helt fantastiskt nån eller ett par dagar efter, så jag sprang iväg till Tribe och bytte till en 14mm. nu börjar den se och kännas riktigt bra, nästan så jag kanske vågar hoppas på att även min kropp kan klara av den här läkningen! :D

2008-05-13 @ 20:34:28
Postat av: Cia

Hejsan!
Ja, vissa piercingar har en tendens att svullna rejält. Då har du ju iaf kvar 12:an att ha i sedan när 14 blir långt:)
Det låter kalas, man ska inte låta sin fåfänga kapitulera mot sin kropp;) hihi

2008-05-13 @ 22:14:20
URL: http://www.pistolerotattoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0