Hej hopp!

Då drar det ihop sig då:)
Egentligen borde vi inte stressa upp oss för det kommer bli bra när vi är igång - MEN, vi har nog väntat sååå länge nu att vi blivit alldeles nippriga istället!

Det är som att stå vid startbanan inför ett maratonlopp. Allt pumpar omkring i kroppen men man måste hålla sig lite lite till. (Inte för att jag nånsin sprungit maraton, kära nån, men liknelsen känns bra).
Sedan är det inte så mycket adrenalin som pumpar heller tyvärr (eftersom adrenalin är kul), utan all frustation över att frisörskan inte flyttat på en enda liten pinal ännu. Samtidigt som vi varit tvungna att börja inhandla saker det inte finns plats för.
Sanningen är att varken jag eller Jörgen orkar så mycket mer, jag menar, vi lämnade en ohållbar trio bakom oss för att hamna i en ny istället. Mer omaka trio är svår att finna! Nu är det dock bara fem dagar kvar = 120 timmar = 7200 minuter = HALLELUJA! Jag kan se ljuset i horisonten! :P

Vi har ett kul tema som vi i dagsläget jobbar på! Vi ska få vår studio att likna en gränd/bakgata i New York typ.
Idag har vi flängt runt hela Borås för att spinna ihop våra visioner med verkligheten (och med varann heh). Lättare sagt än gjort ch pengabörsen får sig en rejäl smäll. Men pengar ska rulla, då finns chansen att de rullar tillbaks till oss igen.

Ordspråksdags! Friskt vågat hälften vunnet!
Det ska jag minsann gå och lägga mig med, för min käre sambo, han sover troligen redan på sofflocket. Så manligt ju;)  

Kommentarer
Postat av: liza

såg på din msn att det är offeciellt "invigningsfirande" den 7:e. är det då studion blir offeciellt ER, eller är det även en tillhörande fest och lite öppet hus till det eller liknande?

2008-05-27 @ 16:45:22
Postat av: alexandra

okej, jag ska försöka med detta : ) tack så mycket ! ha det underbart, kram!

2008-05-27 @ 17:53:26
URL: http://alexandraevelina.blogg.se
Postat av: Cia

Tjena tjejen! Hoppas du läker bra;)
Ja, lokalen blir vår 1:a Juni men då ska vi renovera den. Sen har vi en drive för våra kunder med dropin och rabatterade priser. Veckan avslutas sedan med öppet hus och fest. Vi kommer alltså inte jobba utan bara dricka bärs på jobbet. Kom gärna förbi:)

2008-05-28 @ 07:28:25
URL: http://pistolerotattoo.com
Postat av: liza

läker så bra så! :)
ja jag såg erbjudandet med rabatter mm, hade jag inte varit så "nyfixad" hade jag nog slgit itll där med. men ska ev förbi Borås en sväng den helgen, så i så fall tittar jag förbi och grattar! ha bra sålänge!

2008-05-28 @ 10:41:36
Postat av: Eva

Hej tack för inlägget i min blogg. Jag som såg så mkt fram emot eran öppnig. Men jag är ju på Mantorppark då för Bugrun och deras 25 års jubileum.. Hoppas och vet ni får en riktigt bra dag. Kram E

2008-05-30 @ 14:55:31
URL: http://miffolurva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0