hej hopp!

Märkligt värre. En tjej ringde upp mig och säger att du är det dags för en klassåterträff. Det ska vara 15 år sedan vi gick ut nian. Mitt spontana svar: Neeejdå, det tror jag inte...
Tjejen: Joo? Gick du inte på Bodaskolan i 9f och slutade -93?
Jag: Jo, så kanske det var....suck

Hur som helst så ska det bli återträff även om jag har svårt att tro det var så himla längesen^^

Livet på studion rullar på, Jörgens väntetid bara ökar och ligger nu på fem månader - vilket börjar bli lite trist i mångas ögon... men det kan ju vara lågkonjukturen som gör att folk blir deppiga och vill göra något extra för att piffa upp vardagen eller nåt?

Små roliga saker fortsätter att hända på studion iaf:)
Igår kom en kille in med en hästsko uppvänd i näsan (septumpiercing/tjurring) och fick inte ut den igen. Med tänger upp i snoken lyckades jag bända upp den.
Sånt som får en attt småle.

Jag har länge tänkt på att fixa till ett lik på golvet i studion. Stackars Lilltess, smög omkring och ville inte synas. Ändå får hon kommentaren: Lilltess, kom nu å lägg dig på golvet som min mall! hehe
Vi har ju lite temat av en bakgata i New York i studion så det saknades minsann ett lik:)

Jag är ju mitt i en flytt och känner inte alls nån stress att packa och slänga gammal skit, det e skönt:P Att jag dessutom ska jobba på www.tattoo-meltdown.com samma helg som flyttlassen går av stapeln, hjälper ju till! n.o.t.

Puss o kram!
Frivilliga att hjälpa oss flytta, lämna erat intresse, så hör jag av mig när jag sållat bland frivilliga:D

/Cia

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag gick med på bodaskolan!! :D fast jag går i trean på gymnasiet och är 19 så inte samtidigt som dig men samma skola iaf :D haha även om den var typ sämst haha! =D

2009-02-22 @ 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0