Sova är överskattat...

Har just fått mina första två nätter med oavbruten sömn på 2 månader:) Hundvalparna tog ut sin rätt.
Nu är jag utvilad och pigg o glad som en liten lärka:)

På studion är det ett lagom glid och Lilltess är på plats och hjälper till:)

Fick idag ett samtal av en upprörd förälder som lovat sin 13-åriga dotter att pierca sig. Tyvärr, sa jag och förklarade åldersgränser mm. Då blev de båda skogstokiga och föräldern klagade på vårt telefonnummer: 419 666. "Vi är många som är kristna och det är otäckt att ringa detta nummer!"
Det går bra att låta bli:) Tack å hej.

Var är folks ironi och humor? Finns ingen anledning att ta allt seriöst, man får välja sina tillfällen, eller?

Snart kommer Stockholm Ink Bash att gå av stapeln och Lilltess och jag gör en roadtrip dit för att skojja till det lite i år igen:) Gick ju bra sist, eller?^^

Vi ses!
Kram Cia

Kommentarer
Postat av: Ms Evs

hahah kunder är ibland klockrena. Tycker nog du kan lägga ut dina möten med dem underligast på www.intealltid.se där har jag skrivit om några spännande kunder jag har mött i mitt yrke. Hoppas ni alla har det gottigt. kram Eva

2009-08-13 @ 14:09:16
Postat av: Anonym

uppdatera oftare :D u go Cia.

2009-08-13 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0