tisdag 30/9

Hej hej!
Nu är det full rulle i studion igen efter förra veckans lugn:)
Det är kul, jag gillar då verkligen inte att rulla tummarna. Jag vill ha ett organiserat kaos, sån är jag.
Jörgen är nog lite mer åt bara organiserat. Men han har ju en annan nivå av koncentration. Min totala koncentration är på i någon minut (tiden det tar att utföra en piercing) medans hans pågår i timtal.

Jag har hittat min kamera (på balkongen och fungerande) så nu ska jag ta lite studiobilder och slänga upp!

Verkar som en vän till mig tar på sig box-handskar och anammar en idé som egentligen kom från mig, inte exakt iaf. Sånt är livet:) Man ska inte prata så mkt.
 
Jag tänker aldrig släppa min del av Pistolero, som jag själv varit med att skapa.
Pistolero kommer att växa och utökas - det vill jag lova:)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det finns nya piercingsmycken i studion.
Även designade halsband/örhängen/armband av det spännande märket
www.bronk.se som vi tidigare sett ute på festivaler! Deras kläder och väskor kommer snart finnas på plats! Skitkul.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Håll ögon och öron öppna, mycket är på gång och även nya artister kommer att gästa hos oss frampå.
Så snart vi satt datum så kommer jag ut med det:)

Kramis C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0