Fredag 25/1 2008

Fredag igen. Löning och herregud! Idag jobbade jag arslet av mig och hann inte ens gå på toa faktiskt. Det var någon som väntade på mig hela tiden och jag hade stora förvirringar bara att hjälpa folk i rätt ordning. Kanske låter det gnälligt, men grejjen är att det är precis SÅ jag älskar att jobba:) Fullt ös medvetslös! Jag gillar människor. En fredag med löning är alla extra glada och hela livet på studion smittas och förgörs av alla härliga vibbar;)Tankegnag försvinner:) Phu. Inga som svimmade eller mådde speciellt dålig heller.

Jag har ingen som helst aning om vad Jörgen gjorde för några gaddar idag:P Jag brukar kika in o spana jämt och fråga hur det går o så. Jag frågar kunden: Går det bra för dig? Jörgen svarar innan kunden hinner: Jajjemän, det går fint för mig serru! 
ÖHH. Dåligt internskämt från tatuerarnas sida eller glömmer dom av att det är en levande kund som sitter och blir plågad??
Ett annat sånt där uruselt skämt är: tatueraren sitter och kör och plötsligt utbrister: Men för helvete! Sitt still!
Inte direkt vad man vill höra när någon tatuerar ens kropp för livet:) hehe uselt.

En kund till mig, alltid fylld av överraskningar, kommer förbi. En gång hade han övat in trolleritrick som han demonstrerade högaktningsfullt inför alla kunder.
Idag kom han för att visa upp sin nya penisförlängare och pierca näsan. Han lyckas övertala mig att komma ut och kolla på hans lastbil (penisförlängaren då). Till slut har jag klättrat upp i lastbilen och han hissar upp å ner förarstolen. Jag blir inte lätt impad, sådan är jag - men kan glädjas av att folk orkar försöka^^

Klockan blir 18. Min frisör har sagt upp sig från sin salong och kommer för att klippa några kunder i studion efter stängning. Resulterar i att jag inte är på väg hem förrän kl 22 idag. Säg bajs och jag bryter ihop i hysteriskt fniss, den nivån är man på då...
Sist för dagen kommer min storasyster, ja hon ska slå till på stort och låta en frisör klippa henne för första gången på...10 år?  (Min andra storasyster - som inte ens klipper sina egna barn, brukar ta några klipp på henne ibland).
Read this: Hej, jo, ja jag brukar klippa mig själv då...(Cias syster)
Frisören: Hej, nej men det kan du inte mena... *harkel*
Syster rodnar och frisör ser helt förskräckt ut! Jag dör av skratt (glöm inte att jag är trött också).

Klockan är 22 och jag låser dörren och önskar att alla arbetsdagar kunde vara så roliga och händelserika. (Jag har säkert missat massa sköna citat och händelser idag) Men då hade inte dygnets 24 timmar räckt någonstans så jag pustar ut och åker och köper pizza!

Jag hade velat åka till Göteborg och kolla på The Mary Major's spelning, men jag får helt enkelt inte missa nästa!:)
www.themarymajor.com

Ha en riktigt trevlig helg och glöm inte att ett leende säger mer än tusen ord! (ja, jag hittar på mina egna ordspråk som jag vill!)

Kram  Cia

Kommentarer
Postat av: Lilla Emma

Jag kommer aldrig att glöma av den här dagen + att jag inte fick utegångs förbud :D
kanske ska låta dig pierca mig varige gång jag kommer till studion ;P skoja ha det gött

2008-01-29 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0