Torsdag 21/2 -08

tjohoo!
Idag fick jag lite ny färg i huden:) Sketaglaa. Bara en missbrukare förstår varför jag tjoar. Kroppsutsmyckning är beroendeframkallade och varje gång man fått sig nånting nytt så blir man extra glad - även om folk i ens omgivning slutat se progressen för länge sen... jag har kört lite i halsgropen och det blev tjusigt (tycker jag).

Jag är inne i en tjejperiod när det gäller piercing. Det är fint, dom är nämligen inte lika känsliga som killar över lag. Ja, jag vet att jag inte borde generalisera men kan inte låta bli att reta nån där ute i etern.
Killar och bröstvårtor. Stora starka tuffa killar har slått vad om att våga pierca bröstvårtan. Brukar sluta med lite svimningar och en halvtimme vilandes på britsen.
Man ska inte underskatta smärta och det kan göra ont att förgylla sig med kroppsmodifikationer även om grannen säger att det inte känns. Om man förväntar sig att man ska dö så blir man iaf positivt överraskad, som jag brukar tänka. Och ska man ändå dö kan man ju lika gärna ta det lugnt.

Jörgen jobbade sent med killen från www.wasuma.com . Han var lite för glad då killen skulle ta med lite smakprov från vårens kollektion:P Hehe (länken är inte en japansk pizza - jag lovar)
Själv drog jag vidare till Black scar och hjälpsamma killarna där ser till så vi snart får nya visitkort o t-shirts:)
Nu vill jag minsann se lite stammisar i Pistolero clothing! Eller vem som helst vid närmare eftertanke^^

Måste bara tillägga att jag igår var i tryckkammare på Östra i Göteborg. Det var så rackarns kul att jag vill rekommendera alla att prova! Man blir en Kalle Anka som fnissar och hur kul är inte det??

Hepp, nedräkning mässa. Vi är lyllosar som har en sån supermässa i krokarna!

Pöss på!
/C

Kommentarer
Postat av: MsE

Hey, ja gör gärna reklam för eran studio jue..Och när är mässan nu igen? kram E

2008-02-22 @ 17:15:29
Postat av: Calista

Gumman!
Halsgropen? Gjorde du hjärtat rött eller rosa? eller lila? Får väl glutta på det på mässan då...efter några glas rödvin hahaha!Gjorde intervju med BT idag och fotning i morgon...Borde tryckas innan helgen så håll korpgluggarna öppna!
Pööössss gumman! I helg blir det fest!

2008-02-26 @ 19:19:55
URL: http://www.theselfmadedivas.com
Postat av: Rockdoll

Haha, jag förväntade mig att min bröstvårta inte skulle göra så ont alls, men det gjorde det :( Fast inte svimmade jag inte, jag är ju en tuff flicka ;P Dock blev jag lite vimmelkantig första gången jag skulle tvätta den och det hade blött en del.

2008-02-29 @ 01:24:49
URL: http://rockdoll.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0