Onsdag 13/2 -08

Har försökt ändra designen på bloggen - men jag suger på html! Dagens stora frustation som jag kommer gå å lägga mig med ikväll..."#¤%& (ändå har jag pluggat webdesign ironiskt nog)

Dagen har varit sansad. Alla på plats och energin lätt och fin igen.

En ung kille hade ont över sin första tatuering och jag vet att en tatuerare "shows no mercy". Killen tyckte minsann den var värd all smärta och strålade när han gick. Det kostar att ligga på topp;)

Jörgen fortsatte på en överarm idag. Ja, våra kunder har inga namn utan benämns som kroppsdelar ^^
Den föreställer någon död rockare - jag är så dålig på namn, men den är tjusig. Själv är jag ju ett fan av realistiska motiv. Inte så det blockerar mig från andra snygga motiv, men i alla fall.

Jag glömde ju att berätta om när nån ramlade runt bakom disken i förrgår, men det blir liksom vardagsmat sånt där. Man frågar helt simpelt: Du överlever, va? Hon svarar typ: Vart f*n la jag mina papper nu igen!?
Small deal:D Är man klantig så är man.
Jag säger inget, jag är själv bra på vurpor och andra pinsamheter. Har man hållt på med sånt hela sitt liv så blir man en mästare på att kamoflera och skämta om det, så att fokus tappas bort från det pinsamma och man skrattar gemensamt istället. Ni som är likadana vet precis vad jag menar.

Jag hade navlar på menyn idag. Nu kommer naveltiden kan jag tro. Det ska ju till att glittras på beachen i sommar!Smart att göra dem ett tag innan för en oläkt piercing är ju inte mycket att skylta med...

Jag undrar om det finns något intresse av att lägga ut någon bild från dagarna som går, får lite liv till det jag skriver...vad tros om det? (måste bara lära mig hur man gör då....heh)

Jag ska dra mig!
Ni som läser: ge mig gärna lite feedback på bloggen! (inte om brösten då, dem tänker jag ändå inte visa:P)

Kram C

Kommentarer
Postat av: Erik

Bilder är alltid bra. Pratar du tatueringar och piercingar så vill man ju gärna se det du pratar om. Ni måste ju visa upp era skills. :D

2008-02-15 @ 18:21:46
URL: http://www.themarymajor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0