Måndag 25/2

Lönedax för folk inklusive mig - indirekt då. Det var bra å göra idag:)

Jag lät mig dock inte dras ner av kommentarenen jag fick när jag kom till studion, nej du, jag har slutat må dåligt med alla människor. Jag har bestämt mig för att må bra. Sanningen är att jag mått oförskämt bra sedan jag bestämde mig för det - för x antal år sedan.

Idag har jag testat att bolla runt med kunderna lite så att alla blivit hjälpta i samma moment. Det kan funka rätt bra ibland. Medans en tar fram en deposition hjälper jag en annan med ett skötselråd samtidigt som jag svarar snabbt på frågor i telefonen. Inte visste jag att jag skulle bli en sekreterare när jag bestämde mig för att satsa på eget företagande!

Nu kommer hårförlängningarnas tid igen, jag kommer ha trasiga fingertoppar en tid framöver. Men variation förnöjer så är det. Jag undrade just när det skulle slå till, det kommer med våren, flickor vill bli vårfina:)

En tjej tatuerade vaden idag och jag tror det var kundens pappa jag snackade lite med. Han var trummis och varit ute på en del genom åren vilket var ganska kul att lyssna på. Det lät som de kom någonstans från Småland. Hennes nästa kund var från Örebro. Jag hade också ett par "utomjordingar" så dagen kändes ganska... internationell?
Det verkar inte som att Borås består av mycket boråsare nu för tiden. Eller så är det bara så att de inte syns till hos oss kanske:P Boråsare har ju alltid varit kända för att vara lite...hjälp, kommer inte på något ord jag kan stå för (jag är ju själv boråsare så...heh)

Alltså, jag uppmanar nu alla att komma till mässan i Trollhättan i helgen. Om inte annat så för att se våra fantastiskt coola backdrops som Jörgen gjort! Han är verkligen en fena och en riktig vän som offrade en lördagskväll för att måla mig en cool backdrop att ha på mässan. Thanx Jirg.

Vi ses snart mina allierade! Var inte rädda för att ge er till känna genom kommentarer! Det peppar mig att skriva med responsen:)

Kram C

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hehe, vaden va min flickvän och mycket riktigt va det hennes pappa du tjötade med, han tyckte du va väldigt trevlig :)
Och mycket riktigt är vi från småland, jkpg närmre bestämt ;)

2008-02-26 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0