Fredag 8/2

Alltså, det är galet hur negativa energier sprider sig som ringar på vattnet. Man kan komma med världens smile och peppad inför en kul dag så - pang! En liten kommentar eller gliring och man faller baklänges som om man fått ett slag i magen. Det är så lite som gör det - och jag vet att jag inte är överkänslig (men jag är väl kvinna förvisso).
 
Varför kan inte folk bara begripa att de tjurar i onödan. Det skickar en signal som gör att man får surt tillbaka = man förlorar själv på det. Det är ett gammalt experiment jag höll på med för många herrans år sedan. Det var det som fick mig att börja le åt folk istället - jag lovar att det gör livet enklare. Eller är man inte cool när man ler kanske?

Calista kom förbi med mallen för en backdrop till mässan, jag smet iväg med henne och tog en kaffe. Sedan var läget bra igen. Jag är verkligen nyfiken på deras show :  http://birthoftheburlesquedivas.blogg.se/

Fick frågan att vara med i uppsättningen, men började fundera över mig själv på en scen. De gånger jag hamnat på en scen har jag gjort bort mig, så de bilderna började dansa under ögonlocken och jag var tvungen att avböja erbjudandet  - även om det verkade spännande! Ni som känner mig vet att jag kan lyckas med det omöjliga i en sån situation och de flesta såg ut som fågelholkar och brast ut i skratt när jag nämnde mina planer om att vara delaktig. Men den bästa kommentaren kom från Jörgen: Jasså, ska dom fästa upp madrasser kring scenen då? Hehe. Cia kan inte ens gå i klackar så.

Jörgen körde på en stammis idag, tror killen sa att han gjorde ett porträtt på mig - dvs någon typ av demon. Han syftade på min "svarta" sida (inbillar jag mig iaf). Hehe. Killen har jag piercat lite förr så han vill väl ge igen:)

Jag gör ju vad jag kan för att skrämmas lite.
A girl´s gotto do what a girl´s gotto do! På med de svarta latexhandskarna och se skrämmande ut?

Själv hade jag lite spridda kunder idag och det var mot slutet av dagen som det blev lite mer rulljans. Jag gör många tungor och snabbt går det, för jag vill hinna få dit smycket innan saliven börjar rinna och handskarna blir hala:P

Igår kom jag hem sent efter att ha hoppat in och piercat på Black Scar på kvällen dessutom, då hade jag huvudet fullt av historier jag skulle skriva ner...men idag är dom borta. Så blir det när man börjar bli dement, har jag hört.
Jag får ta och gå till frissan, för jag har hört att man kan komma undan med att vara snurrig bara man är snygg eller nåt. Haha (help).

Men nu är det helg igen och snart blir det mässa!!! Så kul! http://tattoo-meltdown.com/

Där ses vi ja!

Trevlig helg från Cia

Kommentarer
Postat av: Calista

Gumsan! Du vet att du har en livstidsbokad roll i våran grupp...Jag tror på dig.Du skulle bli fabulös på scen! Och du får ha på dig kilklack i värsta fall;) Nej med ditt nummer kan du faktiskt vara barfota!
Pöss!

2008-02-09 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0