Fredag 15/2 -08

Solen sken och lurade mig att ta på fel kläder idag så jag fick frysa hela dagen...huamejnet!

Dagen började med en hel del folk i studion. Många gillar fredagar och det märks, många var pratglada. Likaså Pistolero crew.

Det var inte bara jag som jobbade sent igår utan Jörgen hade kört på Erik (The Mary Major) hela kvällen och - Oh My vilken tatuering! Den sitter redan laminerad på väggen:) Kick-ass-tattoo.
Jag tror minsann den satte sprätt på Jörgen för idag hade han eld i maskinen och det gick snabbare än vad det brukar.
Klockan fyra var både jag och Jörgen färdiga så vi smet in på pizzerian intill och vräkte i oss var sin pizza:D Pizza är sjukt smaskigt och varje gång jag får lov att äta en blir jag så himla glad! Detsamma gäller indisk mat. Mat är glädje och det verkar vara många i branschen som tycker ^^ heh

Jörgen och jag försökte konversera, men idag var vi i helt olika världar och det blev mest skratt och förvirring. Tror vi kom överens om att man bara ska acceptera förvirringen. Jag menar, Jörgen har det inte lätt alla gånger, han jobbar med två (i alla fall ett - inga namn nämnda) hysteriska fruntimmer hela dagarna. Men han gillar det nog, det tror jag, även om han försöker spela offer. Haha. Sicken räka va?

På måndag ska jag börja med bilder här på bloggen, vilket ska bli kul (i alla fall om Jessica glömmer sin sminkväska;) Näää, tanken är bara att blogga vad vi gör, för vi får aldrig något gjort med vår hemsida. Gallerierna där är inte uppdaterade på över ett år...vi är så otroligt otekniska och förlegade. Vi förstår egentligen inte ens vad WWW står för. Det är säkert.

P-vakterna har börjat vinka in till oss i studion nu för tiden, dom är väl trötta på att låta oss betala deras löner... eller så tycker dom att vi är snälla och rara kanske. Jag ska bjuda dem på godis nästa gång jag slipper boten.
Undrar om P-vakter får någon dricks eller käcka överraskningar? det måste vara ett ganska otacksamt jobb. Jörgen borde bjuda de kvinnliga P-vakterna på godis, tycker jag. (internt skämt sorry¨)

Men nu ska alla ha en mycket skön helg! Kanske syns vi i vimlet för jag ska försöka ta mig ur mitt hem och ge mig ut på stan imorgon:P (Jösses)

Pöss från Cia


Kommentarer
Postat av: Tess

Ikväll blirre party party för cia å hennes nya tuttar =P hahahahaha

2008-02-16 @ 14:27:18
Postat av: Calista

Ah gumsan har du återställt dig efter helgen nu då?
Det var kul att måla med Jörgen igår det måste man ju göra om. Kul med lite bilder på bloggen oxå och det där med kuk-HTML....verkar helt omöjligt på blogg.se har verkligen försökt. Om du kommer på ett trix där så hojta!
Pöss!

2008-02-18 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0