Back in business!

Idag har vi investerat i nya maskiner till studion, en ny tjusig vakum autoklav och en smidig påssvets, så jag spenderade några timmar i sterilen med ett leende faktiskt. Annars kan jag meddela att stå i sterilen är baksidan av mitt jobb. Ju mer jag kul jobb jag har desto mer får jag stå i sterilen och tjura.

Jag hämtade dessutom varor i Göteborg under dagen så nu kan jag köra på ett tag igen med förhoppningen att få in lite kulor - för nu är jag inte så rik som jag skulle vilja vara.

Jörgen körde en grej på bröstet på en snubbe och han var en glad prick må jag säga. Fast han hade ont. Men det hör ju onekligen till. Smärta "is the shit". Alla pratar om smärta. Verkar vara ett outgrundligt ämne av någon märklig anledning. Men bra att ha något att prata om i alla fall så skitsamma:)

Jörgens kamp mot nikotinet har nog äntligen vänt. Han har varit lite på hugget det senaste. Vi slutade ju samtidigt och det var på gott och ont, tror jag - haha! (ja, jag måste lägga in ett skratt där så jag kan prata bort det jag just skrev imorgon när vi ses).
Nu börjar lugnet infinna sig även om vi har mycket frustationer över våra utvecklingsplaner som står och stampar. Jörgen är bra att prata med, varje gång vi pratat blir man glad och lugn. Det kan ju vara ganska bra att ha en sån kollega med tanke på att jag spenderar mer vaken tid med honom än med min kille:P

Nu väntar man på uppsvingen. När våren kommer kommer människorna:)
Vi vill besmycka oss inför sommaren då vi får tillfälle att visa upp lite hud!
Men tänk på att huden tar ett gäng månader på sig att bygga upp sig - så det är egentligen smartare att tatuera sig på vinterhalvåret. Dessutom tar en del piercings lång tid att läka och en oläkt piercing är inte så snygg;)
Ciatips bara.

Full fart imorgon! Alla på plats och mycket bokningar:)

Kramis C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0