Jaha ja!

Man kan ju bara tänka sig hur läget är på studion nu...hehe
Alla tänker på allt som ligger framför oss och så tvingas man vänta och jobba ihop...när man helst vill få saker gjorda!
Det är också en märklig situation att veta att man jobbar ihop med en framtida konkurrent, även om man i grund och botten faktiskt är vänner... business is business, I guess...

Klart jag har magknip, Jessica har redan letat upp någon som förmodligen ska ta min plats där... jag hoppas dock inte att den personen kommer att ta min kundkrets som jag jobbat hårt för i snart fyra år - utan att de följer med mig:)
Annars är det väl bara att börja om från början igen.

Det känns ändå skönt och veta vad som ligger framför. Beslutet var inte lätt på vissa sätt.

Jörgen och jag får större och fräschare -
och tänker utöka med mer utrymme, konst, smyckesutbud, inspiration och gästartiser från hela världen!!!
Det ska bli spännande och utvecklande och man ska få en möjlighet att bara komma in på en kopp kaffe och låta sig inspireras:)

I början av Juni kommer vi att ha en stor invigningsfest och under öppningsveckorna kommer vi att ha erbjudanden och överraskningar till alla våra kunder!

(Det är ju trots allt kunderna som gör att vi kan komma närmare vår dröm - så tack till Er!)

Det kommer bli en kanonsommar mina vänner!

Glöm inte mejla mig om Du vill hamna på vår mejlinglista och ta del av erbjudanden och nyheter: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Rockdoll

Låter spännande! Hoppas allt går bra med flytten.
Större smyckesutbud tycker jag låter som en toppenidé. Tycker ofta att studios har ganska klent utbud.

2008-04-03 @ 22:16:16
URL: http://rockdoll.webblogg.se
Postat av: Cia

Hej och tack!:)
Det kommer utökas efterhand då vi fick snabbare flytt än väntat här:P
Men det jobbas på det!
MVH Cia

2008-04-06 @ 19:03:16
URL: http://www.pistolerotattoo.com
Postat av: tittie

ingen kommer kunna stjäla dina kunder! du är ju härligheten själv, och hur duktig som helst, så du behöver inte vara ett dugg orolig på den fronten :) lycka till nu!

2008-05-16 @ 10:37:45
Postat av: evelina

Kommer aldrig gå någon annanstans än till er, det härliga bemötandet och kunnigheten ni har är ovärderlig! Jag är imponerad.. Kommer snart in med "mina öron" igen ;) Kramar.

2008-05-19 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0